Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KURIRSKA SLUZBA:
za.marsala.tita@gmail.com

SKOJEVCI:
Drugarica Happychild
Drug Nikola
Anka Partizanka
Buddha u supermarketu
Drugarica Pelagija
Drugarica Domacica iz pakla
Drug Jura Svjetionicar
Drugarica Astrid
Drug Stalin
Drugarica Flapper girl
Drugarica Analna carica
Drugar Balkanac

LINKOVI:
Jugoslavenski linkovi
Slobodna Jugoslavija
Generalni konzulat SFRJ
Republika Titoslavija
Titoville
Bratstvo
Goli Otok


POLITICKA EMIGRACIJA
NYC Slavs
East Ethnia

12.03.2006., nedjelja

IZGUBLJENI POST:

Drugovi,
Tko radi - grijesi! Radni narod blog.hr servisa je, povecavajuci borbenu gotovost svojih servera, zagubio ovaj post koji slavi bratsku ljubav izmedju navijaca Dinama i Zvezde. Vracam ga na blog jer su pocele kruziti glasine da sam ga uklonio iz straha; straha zbog ucestalih prijetnji po moj zivot! Drugovi, da je mene tako lako prestrasit' ja bih jos uvijek bio bravar, a ne - TITO!!!

24.02.2006., petak
DINAMO I ZVEZDA: MI SMO BRACA, TITO NAM JE CACA!!!

Ja sam cijeloga zivota bio nepokolebljiv prijatelj i pokrovitelj sporta. Od davnih dana kada sam u rodnom Kumrovcu jedne zime nogu umotanih u krpe pobjegao kroz prozor na sankanje, jer su cipele bile prorupljene i skrivene, pa sve do danas kada se, primjerice, u moje ime igra Kup Marsala, ili kada mi Hajduk dodjeljuje zahvalnice i zlatne znacke.
Prirodne sklonosti djetinjstva za igre i vjestine, prirodne osobine mladosti za ispoljavanje energije, borbenosti, takmicenja, uputili su me na bavljenje sportom i fizickom kulturom te je sport postao sastavnim dijelom moga bica. Istovremeno, siroko obrazovanje revolucionara omogucilo mi je da uvijek cjelovito sagledam i dimenzioniram tu oblast kao vaznu komponentu u razvoju drustva, te kao element neutralizacije negativnih efekata nacionalizma, industrijalizacije i urbanizacije nase Jugoslavije

Utoliko mi je draze vidjeti kako dva, naizgled dijametralna nogometna kluba – zagrebacki Dinamo i beogradska Zvezda - imaju karakter koji oplemenjuje!
Oni imaju vaznu ulogu u podizanju bioloske kondicije nasih ljudi, jacajuci njihovu radnu sposobnost i osjecaj pripadnosti jugoslavenskom narodu, te su imperativ razvoja bratstva i jedinstva u nasoj multinacionalnoj drzavi, sto dokazuju i prilozene fotografije. Oni zblizavaju ovo novo pokoljenje naseg naroda; tu novu generaciju Jugoslavena koja ne zeli loptu zamijeniti bombom, a sportsku taktiku strategijom ratovanja! To je generacija koja zeli mir, kulturu i slobodu. Generacija koja zeli vedar i veseo zivot, a ne ponovni mrak i propast:


Marsalat zahvaljuje drugu Ivazicu na fotografijama neiskvarene bratske ljubavi!

- 01:27 - Komentari (241) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>