Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KURIRSKA SLUZBA:
za.marsala.tita@gmail.com

SKOJEVCI:
Drugarica Happychild
Drug Nikola
Anka Partizanka
Buddha u supermarketu
Drugarica Pelagija
Drugarica Domacica iz pakla
Drug Jura Svjetionicar
Drugarica Astrid
Drug Stalin
Drugarica Flapper girl
Drugarica Analna carica
Drugar Balkanac

LINKOVI:
Jugoslavenski linkovi
Slobodna Jugoslavija
Generalni konzulat SFRJ
Republika Titoslavija
Titoville
Bratstvo
Goli Otok


POLITICKA EMIGRACIJA
NYC Slavs
East Ethnia

02.09.2005., petak

KOMESAROVO JAVLJANJE IZ AMERIKE

Drugovi i drugarice,

Nakon duzeg izbivanja iz unutarpolitickog zivota Partije, Komesar nam se vratio na mala vrata – pisamcem iz Amerike. Radost koja me obuzela po primitku ovog pisma je ponistila tugu koju osjecam povodom velike tragedije izazvane tropskom olujom u New Orleansu. Zlobnici bi rekli da sam poprilicno indiferentan kada se sve zbroji i oduzme, ali nije tako. Ja kao prvoborac znam kako je kada se ljudi nahvataju straha za cijeli zivot, jer - kazu strucnjaci, ljudi se najvise boje nepoznatog. A sta zna amerikanac sta je raspad sistema… I ja bi se plasio nepoznatog da nisam imao rijetku privilegiju da mi se sve nocne more ostvare, tako da nije ostalo puno novotarija za iscekivanje.


PISMO DRUGA KOMESARA IZ BRATSKE AMERIKE DRUGU TITI:

Druze Tito,

Evo me u Americi u koju sam, u privatnom aranzmanu, dosao prije kojih mjesec dana. Ljudi kojima si se okruzio u generalstabu vjerovatno kazu da sam otisao kako bi pobjegao od tvoje lupe i postao od komuniste – covjek. To nije istina! Otisao sam kako bi udahnuo novi zivot nasoj posrnuloj ideji u bijelom svijetu.

Sta da ti kazem o Americi; znam da gledas vijesti i da si u toku sa svjetskim dogadjanjima. Tajfuni, poplave, ljudska tragedija… Vijest je kao bomba obisla svijet. I dok se drugovi u generalstabu vjerovatno nasladjuju gledajuci na kraju dnevnika kako babe i ostalu nejac umotavaju u deke i doturaju im hranu, dok ovi samo trepcu uplasenim ocima kao srna pred gorskim lavom, ja znam da ti, kako i dolici velikom humanisti, duboko suosjecas sa americkim proletarijatom.

Nego koji me je vjetar nanio na obale novog kontinenta? Ne znam ako sam ti ovo ikad rekao, plaseci se da ne budem proglasem unutrasnjim neprijateljem, ali ja mislim da je Amerika prava Treca internacionala.
Da pojasnim: Prva internacionala bio je Rim, koji je predstavljao sistem podjarmljivanja i eksploatacije. Druga internacionala je kvazikrscanska Evropa utemeljena na Kristovim rijecima, ali i djelima koja su slijedila zakon Rima.
Amerika ce uspjeti objediniti u sebi uzvisena osjecanja, intelekt i snagu volje Istoka i Zapada ako ne ponovi greske europske povijesti! Nasa ideja ima sansu da se zaustavi u zenitu nad kontinentom koji lezi izmedju Istoka i Zapada, te da pod njom narodi i narodnosti koji cine ovu zemlju ostvare svoje unutarnje jedinstvo. Ova Treca internacionala ce, nosena nasom idejom, izgraditi jos slavniju armiju, unistiti ce unutrasnje i vanjske neprijatelje, te ce se napokon izboriti za slobodu i jednakost diljem kugle zemaljske kojima vec toliko tezi.

Zdravo!
Komesar

- 09:02 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>